"Мобільний" телефон - життя для туристичного ринку.
Нові програми дозволяють перетворити "розумні" телефони в кращий помічник мандрівника. Програми та мобільні веб-сайти дозволяють змінити сам підхід до поїздок, починаючи з її планування і закінчуючи посадкою в транспорт.
Все це свідчить про те - сьогодні маркетологи отримали можливість "достукатися" до мандрівника в будь-який момент: перед, під час і навіть після їх турне.
Революція в галузі мобільних технологій привела до того, що компанії змушені були також штучно організувати власну революцію. Вони реорганізували свою роботу і змінили стратегії. Від розвитку геолокаційні сервісів і ресурсів туристичні оператори тільки виграли і не втрачають можливість вичавити максимум з нової техногенної життя своїх клієнтів.
За прогнозами аналітичної компанії eMarketer, кількість американських мобільних користувачів, що користуються мобільними гаджетами для вивчення туристичного маршруту, зросте з 9,7 мільйонів у 2010 до 29,7 мільйонів у 2012. За цей же часовий проміжок тенденція бронювати квитки через мобільний закріпитися і зросте втричі - з 8700 тисяч до 15,1 мільйонів.
...
Читати далі »